رویههای تست و مرجوعی
رضایت شما مشتریان همواره از الویتهای فروشگاه بامبو9 بوده است و ما در همین راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و با کیفیت مورد انتظار به دست شما مشتری گرامی برسد. با این وجود احتمال دارد مشتریان محترم پس از خرید، با مساِِئلی روبرو شوند که درچنین مواقعی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گسترده بودن گروههای کالای ارایه شده و موجود در بامبو9 کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا میشوند.
از زمانی که محصولات را دریافت کردید در صورت عدم استفاده تا ۷ روز ضمانت بازگشت دارید. همچنین لازم است به نکات زیر توجه فرمایید:
- لباس های زیر و بادیها، به طور صد در صد غیر قابل مرجوع هستن.
- در صورت وجود هرگونه کثیفی و لک (حتی لک های جزئی)، بوی عطر و عرق بدن همچنین اثر چروک روی قسمت های مفاصل دست و پا و … ویا هر عامل یا دلیلی که نشان دهد استفاده از لباس در خارج از وضعیت پرو و تست است، با توجه به غیر قابل فروش شدن کالا، به هیچ عنوان مرجوعی پذیرفته نمی شود.
- لباسهایی که پس از پرو (امتحان تنخور بودن) دوباره و یا چندباره استفاده شده و از حالت اولیه خود خارج شده اند قابلیت مرجوعی ندارند.
- با توجه به قوانین جدید مالیاتی و محاسبه مستقیم مالیات از روی تراکنش های درگاه، در صورتی که کالا معیوب نباشد و مشتری تنها به جهت مطابق نبودن محصول با سلیقه و یا عدم دقت در سایزبندی و … درخواست مرجوعی نماید، 10 درصد از مبلغ کالای مرجوعی (به اضافه هزینه حمل و نقل و بسته بندی در سفارش های شامل ارسال رایگان) از حساب وی کسر شده و مابقی به مشتری برگشت می شود.
- پوشاک فقط در صورتی که طبق سفارش نبوده و یا محصول معیوب باشد قابل مرجوع کردن هستند.
-
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت در انبار واحد خدمات پس از فروش بامبو9 باقی میماند و با انقضای این مهلت بامبو9 در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.